VTRSAC-Vel Tech Ranga Sanku Arts College

SUR

VEL TECH RANGA SANKU ARTS COLLEGE was founded in the year 1998 and affiliated to the University of Madras. The college aims to develop over-all personality of the student and enabling them to face the challenges and enrich the professional skills to rise the productivity in the society.

Points saillants

• Exhaustive training is provided in the areas of communication, aptitude to the student
  • Excellent Placement record since inception
  • The institution has the academic ambience for good teaching and practical trainings

Détails du contact

Cellule d'admission

personne à contacterVel Tech Ranga Sanku Arts College
Numéro de contact1800-30706949
Emailprinicipal@velsrscollege.com
Site officielhttp://velsrscollege.com

Cellule de placement

personne à contacter
Numéro de contact
Email@

Forums

• Les étudiants ou les facultés de ce collège répondront

Popularité

Le profil de Vel Tech Ranga Sanku Arts College a été visualisé à partir de 6 sites à travers le monde, plus récemment à partir de Coimbatore.

• 0 User Views dans les 30 derniers jours
Aide ton collège
  • Encourager l'employeur
    Permettre à des milliers de recruteurs de prendre une décision éclairée pour visiter votre campus.
    Encourager l'employeur
  • Entrée de l'aide
    Laissez les demandeurs d'admission connaître votre collège et ses étudiants à aimer et rejoindre.
    Entrée de l'aide
Mise à jour des informations par les étudiants du collège respectif seulement